Veel eile oli kõik hästi, aga täna on konkurendid meedias laimukampaania käima lükanud. Kuidas neile vastata?
Kähku on vaja kirjutada üks turundusartikkel, ent vaim ei tule kohe kuidagi peale!
Firma kodulehekülg oleks vaja uuendada, aga kuidas?
Kliendid ei leia kodulehekülge internetist üles!
Konverents on ukse ees, kuid aastaraamat pole kaugeltki valmis.
Saadaks pahastele kliendile viisaka seletuskirja, enne kui Tarbijakaitse amet uksele koputab…
Tootekirjeldus vajab toimetamist ja täiendamist, sest muidu tekitab see lausa piinlikkust – kes siis ise ei teaks, et iga kodumasin töötab paremini, kui see vooluvõrku ühendada.
Kohe oleks vaja käivitada sotsiaalmeediakampaania, et kliente oma uutest teenustest ja toodetest informeerida.
Probleemid, mida saab hõlpsasti kõrvaldada kogenud ja professionaalsete toimetajate, asjatundlike kujundajate ning meediatundjate abil, võivad tekkida loetud sekunditega. Paraku ei ole kõik valmis neid kiiresti ja paindlikult lahendama, aga meilt saad kindlasti abi, kui meilid info@sisuturundus.ee või helistad 5919 8120.
Foto: Pixabay